קומודות

לפרטים נוספים
SNOW
דגם: SNOW
קומודה
לפרטים נוספים>>
לפרטים נוספים
פפיטה
דגם: פפיטה
קומודה
לפרטים נוספים>>
לפרטים נוספים
עור
דגם: עור
קומודה
לפרטים נוספים>>
לפרטים נוספים
קומודה טיטניום
דגם: קומודה טיטניום
קומודה
לפרטים נוספים>>

 שידות                  שידות לחדרי שינה                   שידות מעוצבות

קומודות

 

קומודות, או בשמן העברי שידות, ניתן לקנות במגוון גדול מאוד של דגמים שונים. מגוון הדגמים של קומודות בדרך כלל מאפשר לנו הלקוחות לקנות קומודות בגדלים שונים, בעיצוב שונים, בצבעים שונים ולקנות קומודות אשר עשויות ממגוון גדול של חומרי גלם שונים. כמובן שחומרי הגלם אשר מהם עשויים קומודות משפיע מאוד על המראה החיצוני של קומודות. למשל, קומודות אשר עשויות מחומרים שנחשבים ל"קרים", כמו למשל, קומודות אשר עשויות מזכוכית וממתכת לרוב ייראו בתור קומודות מתוחכמות ומאוד מודרניות. לעומת זאת, קומודות אשר יהיו עשויות מעץ יהיו קומודות בעלות מראה הרבה יותר חמים והרבה יותר ביתי. כך שכאשר קונים קומודות מעוצבות אי אפשר להתעלם מחומרי הגלם אשר אותן קומודות עשויות מהם.

קומודות ניתן לקנות במגוון של מחירים משתנים. דבר אחד אשר משפיע על המחיר של קומודות הוא החברה אשר מייצרת אותן. ישנן חברות אשר מראש מצהירות בפני הלקוח כי הן מייצרות קומודות ושאר רהיטים במחירים זולים במיוחד, ללא תחרות, וישנן חברות אשר ההצהרה שלהן היא ייצור קומודות מהאיכות הגבוהה ביותר, דבר שגורר בעקבותיו גם מחירים גבוהים יותר: משום שעל איכות ועיצוב מהשורה הראשונה צריך לשלם. בין לבין יש גם חנויות רהיטים ונגריות אשר מוכרות קומודות איכותיות יחסית במחירים סבירים בהחלט. דבר נוסף, מלבד תמחור החברה, אשר משפיע על המחיר של קומודות הוא כמובן איכות חומרי הגלם של הקומודות. ככל שקומודות עשויות מחומרי גלם איכותיים יותר כך המחיר שלהן לרוב גבוה הרבה יותר לעומת קומודות אשר עשויות מחומרי גלם באיכות נמוכה יחסית. למשל, שידה מעץ מלא תהיה יקרה יותר משידה אשר עשויה מציפוי עץ זול.

קומודות אם כן ניתן להתאים לכל חדר, לכל בית ולכל כיס. המגוון העצום של קומודות אשר קיים בשוק מבטיח שגם אתם תוכלו למצוא את השידה האידיאלית עבורכם.